.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشت مرغوب گل محمدی در مازندران

بخشدار داودانگه گفت: دودانگه در شهرستان ساری زیر کشت گل محمدی می‌رود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس احمدرضا بکران بهشت شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال آینده دودانگه، قمصر کاشان دوم می‌شود، اظهار کرد: با تلاش جهاد کشاورزی بخش دودانگه روستایی به نام سودکلا به عنوان پایلوت برای کشت گل محمدی انتخاب شده است.

وی ادامه داد: گل محمدی در منطقه سودکلا کشت شد و کار گلاب‌گیری انجام و برای آزمایش به دانشگاه کاشان فرستاده شد و جواب آزمایش رسیده دارای کیفیتی در حد گلاب قمصر کاشان و نیز مرغوب‌تر بود.

بکران بهشت تصریح کرد: سال آینده با پیگیری بخشداری دودانگه و جهاد کشاورزی بخش و شهرستان و نیز مساعدت ویژه فرمانداری، کار کشت گل محمدی در منطقه دودانگه انجام می‌شود.

وی از به زیر کشت رفتن 20 هکتار از اراضی منطقه دودانگه به کشت گل محمدی خبر داد و گفت: دو دانگه ساری بعد از قمصر کاشان به عنوان جایگاه گردشگری و توریست در سطح کشور مطرح می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح کشت گل محمدی و گلاب‌گیری در این منطقه موجب اشتغالزایی برای مردم منطقه می‌شود، افزود: با سرمایه‌گذار برای کشت گل محمدی در منطقه سودکلا دودانگه قرارداد منعقد شد و اجرای این طرح در شهرستان ساری در حال پیگیری است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.